Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1025 54 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 20:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923.2+37.041 (1) |
Psihologie (3477) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (256) |
SM ISO690:2012 MOGA, Ecaterina. Căi eficiente în atingerea succesului personal şi profesional prin autocunoaştere. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 9(79), pp. 123-128. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.923.2+37.041 | ||||||
Pag. 123-128 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acesta este un training de formare, binevenit pentru orice cadru didactic şi managerial, îndeosebi pentru tinerii specialişti, care vor fi motivaţi să-şi dezvolte competenţe şi trăsături de personalitate ce le vor permite să obţină performanţe veritabile atât în domeniul personal, cât şi în cel public. Programul de formare validează adevăruri durabile şi constituie un demers eficient în echiparea cu principii care asigură, inclusiv, formarea competenţei de interrelaţionare – premisă în atingerea succesului profesional. Participanţii vor asimila o doză importantă de înţelepciune, înţelegere umană şi experienţă practică. Ei vor deprinde tehnici specifice de autocunoaştere şi autoapreciere adecvată, precum şi deprinderi de trasare a expectanţelor realiste în vederea asigurării eficienţei personale, interpersonale şi a succesului profesional. Trainingul cuprinde 15 şedinţe de formare a câte 120 de minute fiecare, în care sunt vizate deprinderi ce conduc la formarea şi dezvoltarea semnificaţiei unice. |
||||||
Cuvinte-cheie autoapreciere, autocunoaştere, dependenţă, independenţă, interdependenţa, succes personal, succes profesional, eficienţă., expectanțe |
||||||
|