Abordari practice ale activităţii de consiliere psihopedagogică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
847 36
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-14 20:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37:159.9 (14)
Educație (14644)
Psihologie (3477)
SM ISO690:2012
PASCARU-GONCEAR, Valeria. Abordari practice ale activităţii de consiliere psihopedagogică. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 5(75), pp. 22-26. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(75) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Abordari practice ale activităţii de consiliere psihopedagogică
CZU: 37:159.9

Pag. 22-26

Pascaru-Goncear Valeria
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 august 2015


Rezumat

Analizând literatura de specialitate şi documentele de politică educaţională care fundamentează sectorul consilierii psihopedagogice, putem menţiona că necesitatea activităţilor de consiliere psihopedagogică în institutiile de învăţământ reprezintă o realitate relativ recentă pentru câmpul preocupărilor de specialitate, deşi tot mai multe instituţii la nivel internaţional au identificat diferite modalităţi de realizare a acestora.

Analyzing the literature of specialty and the documents of educational politic which substantiates the psycho-pedagogical counseling sector, we can mention that the necessity that the psycho-pedagogical counseling in the educational institution, represents an recent relative reality for the specialized field concerns, even if more and more institution at an international level, indentify different ways of its realization.

Cuvinte-cheie
consiliere psihopedagogică, consiliere şcolară, sistem educaţional, formare profesională.,

competenţe de consiliere psihopedagogică, cadre didactice