Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1165 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-07 02:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923:37.015.3 (3) |
Psihologie (3476) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
SM ISO690:2012 GUŢU, Vladimir. Problema personalităţii în educaţie: specificul abordării şi legităţile de formare-dezvoltare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 5(75), pp. 9-14. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(75) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.923:37.015.3 | ||||||
Pag. 9-14 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este definită noţiunea de personalitate, se analizează structura personalităţii, particularităţile individuale şi
de vârstă, precum şi factorii interni şi externi în dezvoltarea personalităţii. Accentul este pus pe abordarea concepţiilor
de formare a personalităţii umane, precum şi pe identificarea principiilor şi legităţilor pedagogice şi psihologice de formare/
dezvoltare a personalităţii. |
||||||
Cuvinte-cheie personalitate, caracter, capacităţi, experienţe, principii, legităţi, strucutra personalităţii, factori interni şi externi., temperament |
||||||
|