Problema personalităţii în educaţie: specificul abordării şi legităţile de formare-dezvoltare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1165 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-07 02:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.923:37.015.3 (3)
Psihologie (3476)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033)
SM ISO690:2012
GUŢU, Vladimir. Problema personalităţii în educaţie: specificul abordării şi legităţile de formare-dezvoltare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 5(75), pp. 9-14. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(75) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Problema personalităţii în educaţie: specificul abordării şi legităţile de formare-dezvoltare
CZU: 159.923:37.015.3

Pag. 9-14

Guţu Vladimir
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 august 2015


Rezumat

În articol este definită noţiunea de personalitate, se analizează structura personalităţii, particularităţile individuale şi de vârstă, precum şi factorii interni şi externi în dezvoltarea personalităţii. Accentul este pus pe abordarea concepţiilor de formare a personalităţii umane, precum şi pe identificarea principiilor şi legităţilor pedagogice şi psihologice de formare/ dezvoltare a personalităţii.

In the article there is defined the concept of personality, there are analyzed the personality structure, individual and age characteristics, and also internal and external factors in the development of personality. The emphasis is on the analysis of personality training concepts, as well as on the identification of pedagogical and psychological principles and regularities in the process of personality development. Keywords: personality, personality structure, character,

Cuvinte-cheie
personalitate, caracter, capacităţi, experienţe, principii, legităţi,

strucutra personalităţii, factori interni şi externi.,

temperament