Învăţarea autoreglată a studenţilor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
964 62
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 11:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.111 (18)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599)
SM ISO690:2012
REABOI-PETRACHI, Viorica. Învăţarea autoreglată a studenţilor. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 5(85), pp. 86-88. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Învăţarea autoreglată a studenţilor
CZU: 378.147.111

Pag. 86-88

Reaboi-Petrachi Viorica
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 august 2015


Rezumat

Învăţarea autoreglată este un proces activ şi constructiv prin care studenţii îşi stabilesc scopuri ale învăţării în funcţie de care monitorizează, reglează şi controlează activitatea cognitivă, motivaţia şi comportamentul. Acest tip de învăţare încearcă să ofere explicaţii la două probleme majore: prima este legată de resursele motivaţionale ale studenţilor pentru învăţare, iar cea de-a doua vizează comportamentele specifice în care se concretizează învăţarea individuală a studenţilor.

L'apprentissage réglementé est un processus actif et constructif dans lequel les étudiants fixent leurs objectifs d'apprentissage basée sur ce moniteur, réglementer et de contrôler l'activité cognitive, la motivation et le comportement. Cet apprentissage a tenté d'expliquer deux problèmes majeurs: le premier est lié à la motivation des élèves pour les ressources d'apprentissage, et la deuxième concerne les comportements spécifiques qui sont reflétées dans l'apprentissage individuel des étudiants.

Cuvinte-cheie
ştiinţe ale educaţiei, învăţare autoreglată, metacogniţie, cunoştinţe metacognitive,

abilităţi autoreglatorii, mediu academic.