Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
964 62 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 11:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.111 (18) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
SM ISO690:2012 REABOI-PETRACHI, Viorica. Învăţarea autoreglată a studenţilor. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 5(85), pp. 86-88. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147.111 | ||||||
Pag. 86-88 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învăţarea autoreglată este un proces activ şi constructiv prin care studenţii îşi stabilesc scopuri ale învăţării în funcţie
de care monitorizează, reglează şi controlează activitatea cognitivă, motivaţia şi comportamentul. Acest tip de învăţare
încearcă să ofere explicaţii la două probleme majore: prima este legată de resursele motivaţionale ale studenţilor pentru
învăţare, iar cea de-a doua vizează comportamentele specifice în care se concretizează învăţarea individuală a studenţilor. |
||||||
Cuvinte-cheie ştiinţe ale educaţiei, învăţare autoreglată, metacogniţie, cunoştinţe metacognitive, abilităţi autoreglatorii, mediu academic. |
||||||
|