Leadership spiritual: o nouă provocare pentru profesionalizarea psihopedagogică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
879 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-15 02:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.322:316.46:37 (6)
Activități manageriale (433)
Procese sociale. Dinamică socială (585)
Educație (14644)
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Leadership spiritual: o nouă provocare pentru profesionalizarea psihopedagogică. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 5(85), pp. 37-41. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Leadership spiritual: o nouă provocare pentru profesionalizarea psihopedagogică
CZU: 005.322:316.46:37

Pag. 37-41

Goraş-Postică Viorica
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 3 august 2015


Rezumat

În articol este abordată într-o manieră teoretic-aplicativă problematica unui curs nou predat în cadrul programului universitar de masterat „Consiliere spirituală şi educaţională”, la Catedra Ştiinţe ale Educaţiei a USM. Sunt analizate modulele de conţinut şi competenţele profesionale formate de acestea, fiind evidenţiate relevanţa şi funcţionalitatea lor în contextul educaţional din Republica Moldova. De asemenea, se insistă asupra suportului biblic oferit şi a învăţăturilor deduse pentru actualitatea noastră.

The article approaches by the theoretical-applicative manner a new course taught in university master's program "Spiritual and educational Counseling" at Moldova State University, Department of Educational Sciences. It analyzes the modules content and skills formed by them, highlighting the relevance and functionality in educational and spiritual context in Moldova. It also stresses the biblical support offered and teachings deducted in our timeliness.

Cuvinte-cheie
Leadership spiritual: o nouă provocare pentru profesionalizarea psihopedagogică