Motivating factors enhancing participation in physical education classes
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1542 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-01 12:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.037.1:796.015(569.4) (1)
Educație (14621)
Divertisment. Jocuri. Sport (1703)
SM ISO690:2012
DANIEL-SHAMA, Einas. Motivating factors enhancing participation in physical education classes. In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 1(45), pp. 52-57. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(45) / 2015 / ISSN 1811-5470

Motivating factors enhancing participation in physical education classes
CZU: 37.037.1:796.015(569.4)

Pag. 52-57

Daniel-Shama Einas
 
Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 26 mai 2015


Rezumat

În pofida beneficiilor implicate, nivelul de participativitate al elevilor din Izrael la orele de educație fizică este în descreștere. Aceasta se explică printr-o abordare eronată a disciplinei în cauză de către elevi, părinți și profesori. În vederea conștientizării rolului educației fizice în dezvoltarea armonioasă a elevilor și sporirii nivelului de participativitate la orele de educație fizică, autoarea atrage atenția cadrelor didactice asupra necesității motivării elevilor reieșind din trei factori de învățare: realizarea obiectivelor, interesul și autoeficacitatea.

Despite the benefits involved, the participation level in physical education classes among Israeli students is still in decrease. This can be explained by pupils, parents and teachers’ mistaken approach of PE. In order to realize the role of PE in pupils’ harmonious development, and to increase the participation level in PE classes, the author draws teachers’ attention on the need to motivate pupils proceeding from three most important learning factors: achievement goals, interests and self-efficacy.

Cuvinte-cheie
educație fizică, motivaţie, interes, autoeficacitate, etc.,

realizare a obiectivelor