Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1542 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-12-01 12:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.037.1:796.015(569.4) (1) |
Educație (14621) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1703) |
SM ISO690:2012 DANIEL-SHAMA, Einas. Motivating factors enhancing participation in physical education classes. In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 1(45), pp. 52-57. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(45) / 2015 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.037.1:796.015(569.4) | ||||||
Pag. 52-57 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În pofida beneficiilor implicate, nivelul de participativitate al elevilor din Izrael la orele de educație fizică este în descreștere. Aceasta se explică printr-o abordare eronată a disciplinei în cauză de către elevi, părinți și profesori. În vederea conștientizării rolului educației fizice în dezvoltarea armonioasă a elevilor și sporirii nivelului de participativitate la orele de educație
fizică, autoarea atrage atenția cadrelor didactice asupra necesității motivării elevilor reieșind din trei factori de învățare: realizarea obiectivelor, interesul și autoeficacitatea. |
||||||
Cuvinte-cheie educație fizică, motivaţie, interes, autoeficacitate, etc., realizare a obiectivelor |
||||||
|