Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1117 98 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-20 09:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.6:338.518 (2) |
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (139) |
Preț. Formarea prețului. Costuri (108) |
SM ISO690:2012 VOICU, Ovidiu. Consideraţii generale privind definirea calităţii produselor şi serviciilor. In: Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice, 2014, nr. 2, pp. 105-110. ISSN 1857-3630. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice | ||||||
Numărul 2 / 2014 / ISSN 1857-3630 /ISSNe 1857-3630 | ||||||
|
||||||
CZU: 005.6:338.518 | ||||||
JEL: M110, M50, M30 | ||||||
Pag. 105-110 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol relatează despre principalele evoluţii ale conceptului calităţii. Calitatea produselor şi problemele legate de realizarea acesteia i-au preocupat pe oameni cu mult timp în urmă. După unii autori, cuvântul “calitate” sau “qualitas” îşi are originea în latinescul “qualis”, care are sensul de a fi. În acest articol autorul va relata viziunea sa proprie asupra importanţei şi necesităţii conceptului calităţii. |
||||||
Cuvinte-cheie Calitatea produselor, strategii de produs, managementul calităţii. |
||||||
|