The case-based training and experimental economic practices in handling complex problems
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
903 1
Ultima descărcare din IBN:
2017-07-11 13:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.1 (1426)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2591)
SM ISO690:2012
DETOMBE, Dorien, TOLORDAVA, Jeanne. The case-based training and experimental economic practices in handling complex problems. In: Relaţii internaţionale. Plus, 2014, nr. 3, pp. 122-129. ISSN 1857-4440.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relaţii internaţionale. Plus
Numărul 3 / 2014 / ISSN 1857-4440 /ISSNe 2587-3393

The case-based training and experimental economic practices in handling complex problems
CZU: 378.1

Pag. 122-129

DeTombe Dorien1, Tolordava Jeanne2
 
1 Utrecht University,
2 Ivane Javakhishvili Tbilisi State University
 
 
Disponibil în IBN: 9 februarie 2015


Rezumat

The article deals with the problems of training managers, students by methods that found recognition in the world of training. This is the method of specific situations, applied by professor Dorien J. DeTombe in the study of complex problems (The use of cases for training handling complex problems) and methods of experimental economy. The authors presented the problem of learning in two mutually complementary perspectives - sociological and economic. Sociologist, professor Dorien J. DeTombe, basing on her many years of practice, identifies important appointment of case-method as a way to test many aspects of real life, which ultimately increase a specialist’s skill. Economist, professor Jeanne Tolordava considers the problem of training managers by the methods of experimental economy, which achieves the task of learning activities of participants in the experiment, which is not provided by other methods of learning. The studying of problem of raising the level of specialists’ education in the two considered aspects represents an undoubted interest.

În articol sunt supuse analizei problemele ce reies din instruirea managerilor, studenţilor; se propune utilizarea metodelor recunoscute în practica mondială în domeniul pregătirii cadrelor. Este vorba despre metoda situaţiilor concrete aplicată de Dorien J. DeTombe în cazul problemelor complexe (The use of cases for training handling complex problems) Autorii evidenţiază problema instruirii în două direcţii ce se completează reciproc: sociologică şi economică. Sociologul, profesorul Dorien J. DeTombe, reieşind din experienţa sa bogată defineşte rolul important al metodei case-method în calitate de instrument al verificării multiplelor aspecte ale vieţii reale, care în ultimă instanţă spoesc competitivitatea specialistului. Economistul Jeanne Tolordava analizează problema instruirii managerilor cu aplicarea metodelor economiei experimentale, cu ajutorul cărora este realizat şi obiectiuvul asimilării acţiunilor de către participanţii la experiment, moment ne abordat în cadrul altor metode de instruire. Analiza problemelor legate de sporirea eficienţei şi calităţii învăţământului în aspectele menţionate are o semnificaţie deosebită pentru timpul nostru.

Cuvinte-cheie
the problems of training, specific situations, experimental economy, case-method.