Parteneriatul şcoală-familie-comunitate în contextul valorizării rolului social al şcolii şi asigurării unei educaţii de calitate
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1342 93
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-13 21:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.265 (36)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4025)
SM ISO690:2012
ORÎNDAŞ, Lilian. Parteneriatul şcoală-familie-comunitate în contextul valorizării rolului social al şcolii şi asigurării unei educaţii de calitate. In: Univers Pedagogic, 2014, nr. 1, pp. 41-46. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1 / 2014 / ISSN 1811-5470

Parteneriatul şcoală-familie-comunitate în contextul valorizării rolului social al şcolii şi asigurării unei educaţii de calitate
CZU: 37.018.265

Pag. 41-46

Orîndaş Lilian
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 17 aprilie 2014


Rezumat

Articolul este dedicat problematicii optimizării relaţiei şcoală-familie-comunitate în contextul valorizării rolului social al şcolii şi asigurării unei educaţii de calitate. În acest scop, în baza cercetării experienţiale şi experimentale sunt propuse recomandări adresate părinţilor, cadrelor didactice pentru eficientizarea relaţiei şcoală - familie - comunitate.

The Article is devoted to the problem of optimizing of the school-family-community relationship in the context of quality education and valorization of the social role of the school. To this end, based on experiential and experimental research are suggested recommendations to parents, school teachers for improving relationships - family - community.

Cuvinte-cheie
parteneriate eficiente,

interese ale elevilor, motivaţie a părinţilor,

şcoală