Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
955 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-03 12:14 |
SM ISO690:2012 DIACONU, Luminiţa. Competenţa comunicativă şi oportunităţile de învăţare: o abordare interacţionistă
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 38-42. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 38-42 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Didactica limbajelor de specialitate înregistrează succese notabile mai ales în anii '70-80 ai secolului trecut, odată cu elaborarea şi promovarea pe scară largă a abordării comunicative în predarea/învăţarea limbilor străine. Începutul secolului al XXI-lea marchează o nouă orientare în didactica limbajelor de specialitate. Odată cu apariţia Cadrului european comun de referinţă (în continuare – Cadrul, CECR), în prim-plan se situează Abordarea Interacţionistă (AI) având drept nucleu dur noţiunea de sarcină care urmează a fi realizată în cadrul unui proiect global. |
||||||
Cuvinte-cheie didactica limbilor străine, profesor, competenţă comunicativă, abordare interacţionistă, student |
||||||
|