Competenţa comunicativă şi oportunităţile de învăţare: o abordare interacţionistă
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
955 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-03 12:14
SM ISO690:2012
DIACONU, Luminiţa. Competenţa comunicativă şi oportunităţile de învăţare: o abordare interacţionistă . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 38-42. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Competenţa comunicativă şi oportunităţile de învăţare: o abordare interacţionistă

Pag. 38-42

Diaconu Luminiţa
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 aprilie 2014


Rezumat

Didactica limbajelor de specialitate înregistrează succese notabile mai ales în anii '70-80 ai secolului trecut, odată cu elaborarea şi promovarea pe scară largă a abordării comunicative în predarea/învăţarea limbilor străine. Începutul secolului al XXI-lea marchează o nouă orientare în didactica limbajelor de specialitate. Odată cu apariţia Cadrului european comun de referinţă (în continuare – Cadrul, CECR), în prim-plan se situează Abordarea Interacţionistă (AI) având drept nucleu dur noţiunea de sarcină care urmează a fi realizată în cadrul unui proiect global.

Teaching EFL registers remarcable success in the 1970s-80s thanks to the ellaboration and promotion of a new methodological approach to teacing EFL. Alongside with the appearance of The Common European Framework for Teaching Foreign Languages, the Interactive Approach is granted the first place, having at the core the notion of task, that has to be fulfilled globally. Dealing with professional interests in the area of Teaching English as a Foreign Language, I was struck by how very focused it is.

Cuvinte-cheie
didactica limbilor străine, profesor, competenţă comunicativă,

abordare interacţionistă,

student