Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1637 50 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 11:47 |
SM ISO690:2012 SAVOIU, Gheorghe. Enterprise, entrepreneur and entrepreneurship - the main semantic chain in contemporary economics. In: Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară, 2010, nr. 1, pp. 65-74. ISSN 1857-4149. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară | ||||||
Numărul 1 / 2010 / ISSN 1857-4149 | ||||||
|
||||||
Pag. 65-74 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul expune, în ansamblu, atât definiţiile clasice şi moderne ale termenilor „întreprindere", „antreprenor" şi „antreprenoriat", cât şi conotaţiile acestora în contextul crizei economice contemporane. Expunerea în cauză este extrem de necesară înţelegerii importanţei antreprenoriatului, mai cu seamă, în sistemul universitar de educaţie. în conceptualizările cele mai recente, de rând cu antreprenoriatul, pot fi incluse şi instrumentele, metodele şi soluţiile care se înregistrează pe piaţa globală sau cea internaţională. O mentalitate „antreprenorială" include în sine tot lanţul semantic de la întreprindere la antreprenor şi de la acesta din urmă la antreprenoriat, jură a fi capabilă încă să-l definească total pe ultimul. Unele dintre concluziile ce se impun, în acest caz, sunt relative ca şi adevărul propriu-zis. Totuşi atunci când încercăm să desprindem ceva individual în conceptul de antreprenoriat, observăm că întreprinderea, antreprenorul şi chiar antreprenoriatul pot fi raportate la tot ce există în universul economiei de piaţă. |
||||||
|