Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
732 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-17 15:05 |
SM ISO690:2012 BALAMACI, Dan. Particularităţile gestiunii complexelor regionale port–terminal prin aplicarea managementului integrat
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2013, nr. 7(67), pp. 135-142. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 7(67) / 2013 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
Pag. 135-142 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Porturile maritime joacă un rol important în formarea sistemului de transport al ţării şi în dezvoltarea relaţiilor externe. Fiind „porţi” internaţionale, ele asigură mai mult de 50% din volumul comerţului exterior. Cel mai important factor al competitivităţii porturilor maritime comerciale îl constituie dispunerea de mijloace moderne pentru prelucrarea încărcăturilor şi eficienţa folosirii acestora. Tehnologia unică de transportare presupune un proces neîntrerupt de transportare cu minimizarea situaţiilor de deranjament, îndeosebi în punctele de transbordare. La momentul actual, în România este foarte acută problema privind crearea reţelei de terminale în porturi la intersecţia şi în punctele de legătură ale căilor de transport în aplicarea managementului integrat. |
||||||
Cuvinte-cheie management integrat, complex maritim regional port-terminal, sistem de gestiune a complexelor porto-terminale, încărcături intermodale |
||||||
|