Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
710 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-30 15:21 |
SM ISO690:2012 ION, Dumitru. Aplicarea strategiilor manageriale în condiţiile extinderii corporaţiilor româneşti
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2013, nr. 7(67), pp. 158-163. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 7(67) / 2013 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
Pag. 158-163 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evoluţia şi funcţionarea companiilor româneşti au atât o puternică determinare contextuală – fiind influenţate de condiţiile mai mult sau mai puţin favorizante în care îşi desfăşoară activitatea, de mutaţiile ce au avut loc în mediul lor exterior odată cu schimbarea de sistem – cât şi managerială, constând în calitatea diferită a managementului practicat la nivelul acestora şi în insuficienţele manifestate în domeniu: inerţie, orientare către problemele curente, rigiditate structurală. Procesul de modernizare a structurilor şi strategiilor corporaţiilor româneşti în contextul fenomenelor de internaţionalizare şi globalizare necesită aplicarea multor tipuri de strategii având drept obiectiv adaptarea companiei la un mediu în continuă transformare şi, totodată, reducerea riscului antreprenorial. |
||||||
Cuvinte-cheie corporaţii, gestiune corporativă, controlul acţionariatului, sistemul motivării şi remunerării managerilor |
||||||
|