Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
789 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-10-07 17:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
53+37.016.046:53 (1) |
Fizică (1738) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
SM ISO690:2012 CROCNAN, Daniel-Ovidiu. Asupra testării competenţelor la fizică. In: Fizica şi Tehnologiile Moderne, 2012, nr. 1-2(37-38), pp. 31-37. ISSN 1810-6498. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Fizica şi Tehnologiile Moderne | ||||||
Numărul 1-2(37-38) / 2012 / ISSN 1810-6498 /ISSNe 2537-6349 | ||||||
|
||||||
CZU: 53+37.016.046:53 | ||||||
Pag. 31-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Plecând de la definirea competenţei pe triada: a şti, a putea, a vrea, din formularea competenţei ar trebui să rezulte ce se urmăreşte – calea sau parcursul de urmat (a şti), resursele necesare (a putea) şi scopul final (motivaţia – a vrea). Arareori însă
formulările din programele de fizică relevă această complexitate. Problema evaluării competenţelor urmărite la clasă, datorate înţelegerii parţiale a acestora chiar de către cadrul didactic, este rezolvată cel mai adesea printr-o evaluare a conţinuturilor însuşite şi nicidecum a competenţelor. În lucrare este prezentat un exemplu de test care, în opinia autorului, este mai aproape de idea evaluării unor competenţe. |
||||||
|