Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1272 145 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-06 10:25 |
SM ISO690:2012 ŢURCAN-DONŢU, Arina. Managementul conflictului educaţional. In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2013, nr. 2(19), pp. 113-117. ISSN 1857-2251. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice | ||||||
Numărul 2(19) / 2013 / ISSN 1857-2251 | ||||||
|
||||||
Pag. 113-117 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conflictul este o caracteristică esenţială a existenţei umane. Acceptate sau negate, încurajate sau blamate, situaţiile conflictuale
reprezintă elemente omniprezente în viaţa noastră, generatoare de situaţii negative, dar şi de progres. Conflictul este un concept complex, multidimensional, implicând variabile care acoperă toate aspectele comportamentului uman, valori, atitudini, convingeri, aptitudini cognitive şi sociale. În procesul educaţional, atât în cadrul familiei cât şi în şcoală există situaţii care pot degenera în conflicte pe care atât copiii, tinerii şi adulţii le resimt şi care le influenţează comportamentul prezent şi viitor în societate. |
||||||
Cuvinte-cheie conflict, mediul educaţional, conflict educaţional, stări conflictuale, managementul conflictului. |
||||||
|