Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
860 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-12 11:44 |
SM ISO690:2012 GAJU, Emil. Atenţia ca proces de instruire a studentului-actor. In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2013, nr. 2(19), pp. 76-79. ISSN 1857-2251. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice | ||||||
Numărul 2(19) / 2013 / ISSN 1857-2251 | ||||||
|
||||||
Pag. 76-79 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este abordată una din temele principale, ce stau la baza predării disciplinei „Arta actorului“. E un mic ghid metodico-didactic pentru profesori şi studenţi la disciplina „Arta actorului“, anul I, ce prevede un şir de idei-exerciţii pentru
fortificarea atenţiei şi concentrării. Iată câteva din ele, ce stau la baza lucrării: atenţia, ca procesualitate simultană a câtorva
componente; fortificarea atenţiei; capacitatea extensivă a potenţialităţii scenice; concentrarea, ca element de bază al atenţiei; atenţia obişnuită şi cea distributivă; exerciţii diverse propuse la capitolul respectiv. |
||||||
Cuvinte-cheie atenţia, memorie, concentrarea, exerciţii diverse, psiho — trening. |
||||||
|