Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
808 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-09 20:13 |
SM ISO690:2012 GRIBINCEA, Alexandru. Implementarea marketingului în activitatea băncilor din Republica Moldova şi modalităţi de eficientizare a acestuia
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2012, nr. 7(57), pp. 215-219. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 7(57) / 2012 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
Pag. 215-219 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Ca proprietari de afaceri mici, tendinţa naturală este de a vă comercializa produsele şi serviciile unui public cât mai larg. Dacă vindeţi mochete, aţi putea considera că toată lumea care locuieşte la bloc este clientul Dvs. potenţial. Dar despre acei oameni care au alergii, sau despre acei în scaune cu rotile, oameni care trăiesc în apartamente sau persoane care au cumpărat un nou brand acasă? Desigur, ei au toate posibilităţile, dar probabil nu sunt piaţa ţintă. Cea mai largă piaţă ţintă este formată din acei proprietari de mochete. Aici pot fi incluşi şi acei proprietari de case care au o anumită vârstă, care se gândesc la înlocuirea unui covor, la fel şi proprietarii de case noi care doresc să modernizeze, fie să modifice aspectul casei
lor. Focalizarea asupra comercializării la o nişă, este de a ajunge la acei oameni care sunt gata sa cumpere produsul sau
serviciul Dvs. Aceasta nu înseamnă că nu puteţi vinde şi la alte nişe. Faptul se explică prin concentrarea mijloacelor financiare
în campanii de marketing ce vizează în mod specific nişa Dvs. Astfel, piaţa de nişă devine importantă pentru afacerile bazate pe expertiză, pe consultanţi, web designeri etc. Scopul eforturilor de marketing este de a atrage cât mai mulţi clienţi. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, bănci, clienţi, nişă |
||||||
|