Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
844 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 18:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
785.1:787.2:78.071.1 (1) |
Muzică instrumentală. Muzică simfonică. Gruparea instrumentelor. Muzică pentru ansamblu (274) |
SM ISO690:2012 KISE, Liudmila. Sofia Gubaidulina’s application of centricity and symbolic devices in the Two Paths, Concerto for two violas and orchestra
(1999). In: Arta , 2013, nr. 2(AAV), pp. 10-14. ISSN 2345-1181. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Arta | ||||||
Numărul 2(AAV) / 2013 / ISSN 2345-1181 /ISSNe 2537-6136 | ||||||
|
||||||
CZU: 785.1:787.2:78.071.1 | ||||||
Pag. 10-14 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul de faţă prezintă analiza materialului sonor din punct de vedere al centricităţii şi al elementelor simbolice precum este motivul crucii în creaţia post-tonală semnată de Sofia Gubaidulina Two Paths, Concerto for Two Violas and Orchestra (1999). Analiza acestei creaţii demonstrează prezenţa consistentă a structurilor diadice, ceea ce realizează ideea centricităţii. |
||||||
Cuvinte-cheie centricitate, dyadic structure, gestural symbolism, inversional symmetry. |
||||||
|