Politicile editoriale ale mass-media: principii şi valori
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1252 58
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-25 10:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[659.3+070](478) (2)
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (390)
Ziare. Presă. Jurnalism (562)
SM ISO690:2012
PARFENTIEV, Boris. Politicile editoriale ale mass-media: principii şi valori. In: Arta , 2013, nr. 2(AAV), pp. 112-118. ISSN 2345-1181.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Arta
Numărul 2(AAV) / 2013 / ISSN 2345-1181 /ISSNe 2537-6136

Politicile editoriale ale mass-media: principii şi valori
CZU: [659.3+070](478)

Pag. 112-118

Parfentiev Boris
 
Institutul Patrimoniului Cultural al AŞM
 
 
Disponibil în IBN: 5 februarie 2014


Rezumat

Articolul vine să prezinte două din elementele-cheie, necesare pentru elaborarea politicilor editoriale ale mass-media în concordanţă cu rigorile unei societăţi democratice şi este vorba despre principii şi valori, pe care se întemeiază propriu-zis politicile editoriale. Este efectuată o trecere în revistă a celor mai importante principii (al garantării libertăţii de exprimare, independenţei editoriale, pluralismului conţinuturilor, diversităţii, echilibrului, imparţialităţii, neutralităţii, obiectivităţii ş.a.) şi valori (exactitatea şi corectitudinea, responsabilitatea, integritatea editorială, confidenţialitatea ş.a.) şi reliefată importanţa lor în organizarea unei activităţi prodigioase a instituţiilor media.

Article is to provide two of the key elements required to develop editorial policies of the media in accordance with the imperatives of an democratic society and it’s about principles and values relied on actual editorial policies. It made an overview of of the most important principles (to guarantee freedom of expression, independence of editorial content pluralism, diversity, balance, impartiality, neutrality, objectivity, etc.) and values (accuracy and correctness, responsibility, editorial integrity, confidentiality, etc.) and emphasized their importance in organizing a prolific activities of media outlets.

Cuvinte-cheie
Politica editorială, libertatea de exprimare, principii, valori, diversitatea, corectitudinea,

pluralismul conţinuturilor, imparţialitatea, responsabilitatea.