Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1252 58 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-25 10:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[659.3+070](478) (2) |
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (390) |
Ziare. Presă. Jurnalism (562) |
SM ISO690:2012 PARFENTIEV, Boris. Politicile editoriale ale mass-media: principii şi valori. In: Arta , 2013, nr. 2(AAV), pp. 112-118. ISSN 2345-1181. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Arta | ||||||
Numărul 2(AAV) / 2013 / ISSN 2345-1181 /ISSNe 2537-6136 | ||||||
|
||||||
CZU: [659.3+070](478) | ||||||
Pag. 112-118 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul vine să prezinte două din elementele-cheie, necesare pentru elaborarea politicilor editoriale ale mass-media în concordanţă cu rigorile unei societăţi democratice şi este vorba despre principii şi valori, pe care se întemeiază
propriu-zis politicile editoriale. Este efectuată o trecere în revistă a celor mai importante principii (al garantării libertăţii de exprimare, independenţei editoriale, pluralismului conţinuturilor, diversităţii, echilibrului, imparţialităţii, neutralităţii, obiectivităţii ş.a.) şi valori (exactitatea şi corectitudinea, responsabilitatea, integritatea editorială, confidenţialitatea
ş.a.) şi reliefată importanţa lor în organizarea unei activităţi prodigioase a instituţiilor media. |
||||||
Cuvinte-cheie Politica editorială, libertatea de exprimare, principii, valori, diversitatea, corectitudinea, pluralismul conţinuturilor, imparţialitatea, responsabilitatea. |
||||||
|