Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
895 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-06 20:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013 (478) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
SM ISO690:2012 ŢÂMPĂU, Victor. Modelul de integrare naţional-europeană a valorilor educaţiei literar-artistice în gimnaziu şi liceu. In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 3(39), pp. 27-32. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(39) / 2013 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013 | ||||||
Pag. 27-32 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă axiologia şi domeniile obiectivelor educaţiei literar-artistice la nivelurile cognitiv, psihomotor, atitudinal. Modelul de integrare naţional-europeană a valorilor ELA include componenta teoretică şi cea metodologică cu principii, condiţii, factori care îl fac aplicabil şi funcţional pentru profesor. |
||||||
Cuvinte-cheie valori literar-artistice, conştiinţa europenismului, univers valoric propriu, timp şi spaţiu axiologic, valori naţionale |
||||||
|