Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1148 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 22:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+37.064 (3) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4034) |
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (119) |
SM ISO690:2012 JIANU, Eugenia. Valorificarea metodelor interactive în perspectiva asigurării calităţii comunicării pedagogice. In: Revistă de știinţe socioumane , 2013, nr. 1(23), pp. 106-115. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(23) / 2013 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+37.064 | ||||||
Pag. 106-115 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article treats a new vision on quality of communication in terms of capitalization of the interactive methods which results from experimental findings on representations of students and teachers about the impact student-centered teaching methodology on the effectiveness of communication. Theoretical synthesis allowed the determination of optimal pedagogical communication indicators, development of communication principles oriented to use interactive methods, to formulate the evaluation criteria / to design the interactive teaching methodology for the communication feedback amplification. |
||||||
Cuvinte-cheie teaching communication, interact teaching communication, interact teaching communication, interact teaching communication |
||||||
|