Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1371 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-17 17:42 |
SM ISO690:2012 NĂSTASE, Corneliu, TEREHOV, Alexei. Aspecte psihopedagogice şi profesionale ale instruirii studenţilor stomatologi ai anului III de studii în cadrul orelor practice de stomatologie terapeutică. In: Medicina stomatologică , 2011, nr. 4(21), pp. 45-50. ISSN 1857-1328. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Medicina stomatologică | ||||||
Numărul 4(21) / 2011 / ISSN 1857-1328 | ||||||
|
||||||
Pag. 45-50 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Orele practice de stomatologie terapeutică din anul III de studii, trimestrul V, ocupă un rol important în asimilarea disciplinii respective, deaceea este extrem de importantă cizelarea şi perfecţionarea nivelului metodic al organizării şi desfăşurării acestora. Perfecţionarea şi concretizarea abordării psihopedagogice şi clinice la organizarea orelor practice influenţează pozitiv asupra motivaţiei studenţilor de a asimila cunoştinţe (teoretice şi practice) noi, intensifică procesul pedagogic la catedră. În acest studiu prezentăm date clinice, rezultate din tratarea a 196 de pacienţi în vârstă de 18-60 ani, fără afecţiuni somatice asociate grave. La acest
grup de pacienţi au fost decelate depuneri dentare şi s-a efectuat ulterior igiena profesională a cavităţii bucale. A fost demonstrată eficienţa detartrajului, efectuat cu instrumente manuale clasice şi aparate electromecanice
moderne. |
||||||
Cuvinte-cheie ore practice, frică, motivaţie, student, detartraj. |
||||||
|