Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
851 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-07 10:10 |
SM ISO690:2012 PANCENCO, Anatolie, POPOVICI, Teodor, CALMAŢUI, Valeriu. Particularităţi teoretice de implimentare
a marketingului in structurile medicale
stomatologice cu diferite forme de activitate
. In: Medicina stomatologică , 2008, nr. 4(9), pp. 50-53. ISSN 1857-1328. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Medicina stomatologică | ||||||
Numărul 4(9) / 2008 / ISSN 1857-1328 | ||||||
|
||||||
Pag. 50-53 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prin noţiunea de structură medicală stomatologică înţelegem activitatea desfăşurată în scopul creării şi susţinerii unei imagini favorabile a structurii medicale respective.
Concepţia marketingului presupune realizarea scopurilor structurilor medicale stomatologice cu diferite forme de gestionare pe baza orientării întregii activităţi a acesteia spre satisfacerea necesităţilor pacienţilor în ceea ce priveşte diverse servicii medicale stomatologice şi de reabilitare. |
||||||
|