Particularităţi teoretice de implimentare a marketingului in structurile medicale stomatologice cu diferite forme de activitate
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
851 15
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-07 10:10
SM ISO690:2012
PANCENCO, Anatolie, POPOVICI, Teodor, CALMAŢUI, Valeriu. Particularităţi teoretice de implimentare a marketingului in structurile medicale stomatologice cu diferite forme de activitate . In: Medicina stomatologică , 2008, nr. 4(9), pp. 50-53. ISSN 1857-1328.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Medicina stomatologică
Numărul 4(9) / 2008 / ISSN 1857-1328

Particularităţi teoretice de implimentare a marketingului in structurile medicale stomatologice cu diferite forme de activitate

Pag. 50-53

Pancenco Anatolie, Popovici Teodor, Calmaţui Valeriu
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 26 noiembrie 2013


Rezumat

Prin noţiunea de structură medicală stomatologică înţelegem activitatea desfăşurată în scopul creării şi susţinerii unei imagini favorabile a structurii medicale respective. Concepţia marketingului presupune realizarea scopurilor structurilor medicale stomatologice cu diferite forme de gestionare pe baza orientării întregii activităţi a acesteia spre satisfacerea necesităţilor pacienţilor în ceea ce priveşte diverse servicii medicale stomatologice şi de reabilitare.

The autors make a review of naţional and internaţional literature related to the implementation of marketing in the provision of stomatologic medical services to the population in public and private facilities. The purpose of this paper is to elucidate the aspects and role marketing in view of conucting concrete measures for the improvement of the work process and of scientific achievements, which will allow for an increase in the level of satisfaction and quality of stomatologic services provided to the population.