Metodica predării educaţiei fizice în grădiniţa de copii - caracteristici esenţiale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1229 62
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 20:14
SM ISO690:2012
COHALTIR-RUS, Mihaela. Metodica predării educaţiei fizice în grădiniţa de copii - caracteristici esenţiale. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2009, nr. 1(1), p. 55. ISSN 1857-4114.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa Culturii Fizice
Numărul 1(1) / 2009 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438

Metodica predării educaţiei fizice în grădiniţa de copii - caracteristici esenţiale

Pag. 55-55

Cohaltir-Rus Mihaela
 
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 10 decembrie 2013


Rezumat

The preschooler child is different from the primary scholar. These are psychological, social differences, and also, they have different knowledge. Because of that we don’t recommend to use the physical education lesson structure from the school in kindergartens.

Cuvinte-cheie
Method, physical education lesson,

physical and mental particularities, preschooler child.