Analiza de marketing a macromediului instituţiei de învaţămănt superior
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
851 51
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-02 14:07
SM ISO690:2012
GERŞTEGA, Tatiana. Analiza de marketing a macromediului instituţiei de învaţămănt superior. In: Economica, 2006, nr. 3(55), pp. 13-15. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 3(55) / 2006 / ISSN 1810-9136

Analiza de marketing a macromediului instituţiei de învaţămănt superior

Pag. 13-15

Gerştega Tatiana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 decembrie 2013


Rezumat

One of key concepts of marketing is the concept of the surrounding marketing environment. In article the analysis of marketing of the macroenvironment of education which represents the factor of system, general market action is given.