Particularităţile concurenţei în sectorul comerţului cu amănuntul
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
914 39
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 18:20
SM ISO690:2012
PĂNUŢĂ, Angela. Particularităţile concurenţei în sectorul comerţului cu amănuntul. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova, 2011, nr. 9(1), pp. 304-307. ISSN 1857-1239.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Numărul 9(1) / 2011 / ISSN 1857-1239

Particularităţile concurenţei în sectorul comerţului cu amănuntul

Pag. 304-307

Pănuţă Angela
 
Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

The intensity of competition in a particular sector can be measured by five forses: industry competition, potential entry of new competitors, suppliers, customers, emerging products/services plus rivalry betweeh firms in the sector and giving the image of competitive context in the field of trade.