Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1266 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-23 04:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
398.8+784.4 (5) |
Folclor propriu-zis (725) |
Muzică vocală (288) |
SM ISO690:2012 GARNETT, Rodney. Performing ethnomusicology. Benefits, methods and problems related to experiential
learning in ensembles from other cultural traditions. In: Arta , 2011, nr. 1(AAV), pp. 17-20. ISSN 2345-1181. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Arta | ||||||
Numărul 1(AAV) / 2011 / ISSN 2345-1181 /ISSNe 2537-6136 | ||||||
|
||||||
CZU: 398.8+784.4 | ||||||
Pag. 17-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul de faţă, autorul analizează modalităţile în care interpretarea muzicii îmbunătăţeşte procesul de studiu şi ajută studenţii să-şi dezvolte abilităţi şi sensibilităţi muzicale multiple. Sunt prezentate idei despre semnifi caţia socială a evenimentelor muzicale, manifestate prin experienţă, raporturi senzoriale şi metode practice de predare a muzicii unor oameni din alte medii culturale. În prezent, activitatea celor două ansambluri de la Universitatea din Wyoming serveşte drept exemplu de benefi cii, metode şi aspecte problematice legate de predarea şi interpretarea muzicii din spaţii îndepărtate si necunoscute. Astfel, interpretarea folclorului oferă mai multe benefi cii decât probleme. Studenţii care fac parte din ansambluri de „muzica lumii” înţeleg natura
arbitrară a aplicării valorilor culturale evolutive în procesul de interpretare şi de creare a muzicii. În aşa fel,
interpreţii îşi dezvoltă abilităţile muzicale, participând activ în procesul multicultural de studiu. |
||||||
Cuvinte-cheie folclor, studiu experimental, experienţă, tradiţii culturale, raporturi senzoriale |
||||||
|