Metodologia influenţei formative a comunicării pedagogice asupra stilurilor cognitive
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
807 5
Ultima descărcare din IBN:
2019-12-03 12:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013 (476)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4027)
SM ISO690:2012
STANCIUC, Zinaida. Metodologia influenţei formative a comunicării pedagogice asupra stilurilor cognitive. In: Univers Pedagogic, 2012, nr. 4(36), pp. 26-32. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(36) / 2012 / ISSN 1811-5470

Metodologia influenţei formative a comunicării pedagogice asupra stilurilor cognitive
CZU: 37.013

Pag. 26-32

Stanciuc Zinaida
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 29 noiembrie 2013


Rezumat

În acest articol este prezentată atât metodologia şi modelul influenţei formative a comunicării pedagogice asupra stilurilor cognitive a studenţilor precum şi factorii, condiţiile, indicatorii acestei influenţe.

This article contains the methodology and the model of the formative influence of the pedagogical comunication on the cognitive styles of students, and are given also the conditions, all the factors and the indicators of this influence.