Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1088 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 18:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.3 (67) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
SM ISO690:2012 NASTAS, Svetlana. Dileme ale evaluării în contextul competenţelor. In: Univers Pedagogic, 2012, nr. 1(33), pp. 18-24. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(33) / 2012 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.3 | ||||||
Pag. 18-24 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În învăţământul preuniversitar din Republica Moldova, evaluarea în contextul curriculumului pe competenţe este defavorizată, aflându-se în zona incertitudinii. Pentru cadrele didactice testul standardizat rămâne a fi instrumentul de bază în evaluare. Proiectăm şi formăm competenţe, dar evaluăm cu precădere cunoştinţe. O posibilitate de a ne direcţiona spre o evaluare a competenţelor este evaluarea autentică. Sarcinile evaluării autentice sunt utile pentru elevi, ele pot fi orientate spre procesul de evaluare a competenţelor, ajutându-l pe elev să înveţe, dar şi spre produsele finale. |
||||||
|