Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
2117 123 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 22:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.26 (154) |
Educație (14644) |
SM ISO690:2012 HADÎRCĂ, Maria, RAILEANU, Aurelia, CHIŢU, Svetlana, CREŢU, Ion, NASTAS, Svetlana, SCLIFOS, Lia, CARTALEANU, Tatiana, ISAC, Ştefania, GORBACIOV, Nina, BARALIUC, Nadejda, MARIN, Mariana. Evaluarea autentică: un deziderat al educaţiei moderne. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 1, pp. 37-42. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1 / 2011 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.26 | ||||||
Pag. 37-42 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă o sinteză a rezultatelor de bază ale cercetărilor obţinute de către colaboratorii sectorului Evaluare al Institutului de Ştiinţe ale Educaţiei în cadrul proiectului instituţional „Proiectarea şi realizarea evaluării autentice în învăţământul preuniversitar din Republica Moldova”, care s-a derulat în anii 2006-2010. Rezultatele teoretice şi practice ale investigaţiei au condus la dezvoltarea conceptelor de competenţă, instruire şi evaluare autentică, re-definirea obiectului evaluării rezultatelor şcolare, stabilirea principiilor evaluării moderne şi a metodologiei de proiectare şi realizare a evaluării autentice la nivel de proces educaţional, care au stat la baza elaborării Concepţiei evaluării rezultatelor şcolare şi a modernizării curriculumului şcolar. |
||||||
|