Indicatorii calităţii sistemului de guvernare corporativă
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1040 42
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 09:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.7:33 (19)
Management organizațional (OM) (147)
Economie. Științe economice (9456)
SM ISO690:2012
RĂU, Andrei. Indicatorii calităţii sistemului de guvernare corporativă . In: Economie şi Sociologie, 2012, nr. 4, pp. 145-154. ISSN 1857-4130.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie şi Sociologie
Numărul 4 / 2012 / ISSN 1857-4130

Indicatorii calităţii sistemului de guvernare corporativă
CZU: 005.7:33

Pag. 145-154

Rău Andrei
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 11 decembrie 2013


Rezumat

Prezentul studiu este dedicat analizei activităţii corporaţiilor şi managerilor corporativi din punct de vedere a calităţii sistemului de guvernare corporativă. În aprecierea activităţii corporaţiilor este necesar de luat în calcul nu doar indicatorii economico-financiari ci şi indicatorii calităţii sistemului de guvernare corporativă determinaţi în baza principiilor guvernării elaborate de Organizaţia pentru Cooperare şi Dezvoltare Economică (OCDE) care conţin cerinţe şi principii de onestitate, loialitate, transparenţă şi responsabilitate în procesul guvernării corporative.

This study is dedicated to analysis of corporate activity and corporate managers in terms of the quality of corporate governance system. In assessing corporate activity is necessary to take into account not only economic and financial indicators but also quality indicators of the corporate governance systems determined on the base of governance principles developed by the Organisation for Economic Cooperation and Development (OECD), that contain requirements and principles of honesty, loyalty, transparency and responsibility in the corporate governance process.

Cuvinte-cheie
guvernare corporativă, indicatori,

calitatea guvernării corporativă, ratingul guvernării corporative.