Building communicative competence: teaching functional language
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
45 0
SM ISO690:2012
PARA, Ina. Building communicative competence: teaching functional language . In: Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației, Ed. 4, 20 decembrie 2023, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2024, Ediţia 4, pp. 55-70. ISBN 978-9975-88-120-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației
Ediţia 4, 2024
Conferința "Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației"
4, Cahul, Moldova, 20 decembrie 2023

Building communicative competence: teaching functional language

Dezvoltarea competenței comunicative: predarea limbajului funcțional


Pag. 55-70

Para Ina
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 3 mai 2024


Rezumat

This article explores the significance of teaching functional language in foreign language acquisition by emphasizing its practical application to enhance learners' communicative competence. Functional language refers to language that is used for a specific purpose or function, such as making suggestions, giving advice, expressing agreement, etc. The main goal of teaching functional language is to help learners develop the necessary skills to communicate effectively in real-life situations. In addition, functional language provides learners with the necessary tools to interact with others and engage in meaningful conversations. Therefore, learners must be exposed to and practice various functions throughout their language learning journey.

Acest articol explorează importanța predării limbajului funcțional în procesul de învățare a limbii engleze, subliniind aplicabilitatea sa practică în dezvoltarea competenței comunicative a studenților. Limbajul funcțional se referă la situațiile in care acesta este utilizat pentru un anumit scop sau funcție – de a face sugestii, de a oferi sfaturi, de a exprima acordul, etc. Scopul principal al predării limbajului funcțional este de a ajuta studenții să-și dezvolte abilitățile necesare pentru a comunica eficient în situații din viața reală. În plus, limbajul funcțional oferă studenților instrumentele necesare de a interacționa cu ceilalți și de a se antrena în conversații semnificative.

Cuvinte-cheie
communicative method, communicative competence, functional language,

metoda comunicativă, competenţă comunicativă, limbaj funcțional