Sistemele informaționale ca elemente de influență asupra dezvoltării personalității adolescentului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
55 0
SM ISO690:2012
ILICCIEV, Maxim. Sistemele informaționale ca elemente de influență asupra dezvoltării personalității adolescentului . In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 17 decembrie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2020, pp. 126-131. ISBN 978-9975-88-074-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2020
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice"
Cahul, Moldova, 17 decembrie 2020

Sistemele informaționale ca elemente de influență asupra dezvoltării personalității adolescentului

Information systems as influences on the adolescent personality development


Pag. 126-131

Ilicciev Maxim
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2024


Rezumat

Viitorul unei persoane, depinde în mare măsură de corectitudinea educației unui adolescent, de socializarea corectă a personalității acestuia, de impactul său asupra societății în momentul formării personalității. Mass-media și mijloacele tehnice au o influență importantă asupra acestui proces. În societatea actuală, adolescenții preferă să petreacă mai mult timp, jucând jocuri video în loc să citească cărți, cu prietenii virtuali în loc să comunice în direct cu familia și semenii. Problema constă în faptul că este dificil să ne asigurăm, că instrumentele tehnice și sistemele de informații pe care copiii le folosesc, sunt productive și utile.

A person's future largely depends on the correctness of a teenager's education, on the correct socialization of his personality, on his impact on society at the time of personality development. The media and technical means have an important influence on this process. In today's society, teenagers prefer to spend more time playing video games instead of reading books, with virtual friends instead of communicating live with family and peers. The problem is that it is difficult to make sure that the technical tools and information systems that children use are productive and useful.

Cuvinte-cheie
educaţie, sisteme informaționale, personalitate,

education, information systems, personality