Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
46 0 |
SM ISO690:2012 CALLO, Tatiana. Cercetarea stiințifică în pedagogie si rolul descoperirii autentice (o experiență de atestare). In: Intellectus, 2010, nr. 1, pp. 54-62. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 1 / 2010 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
Pag. 54-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Atestarea cadrelor stiin]ifice în pedagogie este un proces complex, care generează noi „inventarieri”, printre care se înscrie si articolul nominalizat, încercându-se formularea unor răspunsuri metodologice la un sir de probleme ale cercetării stiin]ifice în pedagogie. |
||||||
|