Cercetarea stiințifică în pedagogie si rolul descoperirii autentice (o experiență de atestare)
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
46 0
SM ISO690:2012
CALLO, Tatiana. Cercetarea stiințifică în pedagogie si rolul descoperirii autentice (o experiență de atestare). In: Intellectus, 2010, nr. 1, pp. 54-62. ISSN 1810-7079.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Intellectus
Numărul 1 / 2010 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087

Cercetarea stiințifică în pedagogie si rolul descoperirii autentice (o experiență de atestare)

Scientific Research in Pedagogy and the Role of Authentic Discovery (an attestation experience)


Pag. 54-62

Callo Tatiana
 
Consiliul Naţional pentru Acreditare şi Atestare
 
 
Disponibil în IBN: 18 aprilie 2024


Rezumat

Atestarea cadrelor stiin]ifice în pedagogie este un proces complex, care generează noi „inventarieri”, printre care se înscrie si articolul nominalizat, încercându-se formularea unor răspunsuri metodologice la un sir de probleme ale cercetării stiin]ifice în pedagogie.

The certification of scientifi c researchers in pedagogy is a complicated process, continuously generating fresh “inventories”, and to these latter the cited article can be attributed. It represents a trial to formulate methodological answers to a series of problems in pedagogical scientific research.