New technologies and foreign language learning: transforming language education
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
76 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.881.1:004.8 (1)
Educație (14644)
Inteligență artificială (310)
SM ISO690:2012
ŞIȘIANU, Ala, PUȘCAȘU, Ala. New technologies and foreign language learning: transforming language education. In: Journal of Social Sciences, 2024, vol. 7, nr. 1, pp. 91-99. ISSN 2587-3490. DOI: https://doi.org/10.52326/jss.utm.2024.7(1).07
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Journal of Social Sciences
Volumul 7, Numărul 1 / 2024 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504

New technologies and foreign language learning: transforming language education

Noile tehnologii și învățarea limbilor străine: transformarea educației lingvistice

DOI:https://doi.org/10.52326/jss.utm.2024.7(1).07
CZU: 372.881.1:004.8

Pag. 91-99

Şișianu Ala, Pușcașu Ala
 
Technical University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 aprilie 2024


Rezumat

This article explores the transformative impact of new technologies on foreign language learning and its implications for language education. With the rise of globalization, proficiency in multiple languages has become increasingly valuable. The advent of online language learning platforms, virtual reality and augmented reality technologies, mobile applications, and language exchange communities has revolutionized language education. These technologies offer learners convenient access to resources, personalized instruction, immersive experiences, and opportunities for real-world practice. However, challenges such as the digital divide and the need for human interaction in language learning must be addressed. Looking to the future, the integration of artificial intelligence and machine learning holds great potential for further advancements in language education, fostering a world where language barriers are effortlessly overcome.

Articol explorează impactul transformator al noilor tehnologii asupra învățării limbilor străine și implicațiile acestui impact în educația lingvistică. Odată cu extinderea globalizării, cunoașterea mai multor limbi străine devine din ce în ce mai apreciată și necesară. Apariția platformelor online de învățare a limbilor străine, a tehnologiilor de realitate virtuală și de realitate amplificată, a aplicațiilor mobile și a comunităților de schimb lingvistic a revoluționat educația lingvistică. Aceste tehnologii oferă studenților acces mai ușor și extrem de rapid la diverse resurse, instruire personalizată, experiențe imersive și oportunități de practică în lumea reală. Cu toate acestea, este necesar să se abordeze și anumite provocări precum decalajul digital și necesitatea interacțiunii umane în învățarea limbilor străine. Privind spre viitor, integrarea inteligenței artificiale și a învățării automate are un mare potențial pentru noi progrese în educația lingvistică, favorizând o lume în care barierele lingvistice sunt depășite fără efort.

Cuvinte-cheie
technology, language learning, proficiency, benefits, applications,

tehnologie, învăţarea limbilor străine, competenţă, beneficii, aplicaţii