Educational Opportunities in Correctional Facilities: Prospects of Distance Learning
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
127 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-13 13:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
343.824 (4)
Pedeapsă. Executarea sentinţei. Prevenirea crimei. (295)
SM ISO690:2012
GHEORGHIEVA, Svetlana. Educational Opportunities in Correctional Facilities: Prospects of Distance Learning. In: Studii Juridice Universitare, 2023, nr. 1, pp. 98-103. ISSN 1857-4122. DOI: https://doi.org/10.54481/sju.2023.1.07
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studii Juridice Universitare
Numărul 1 / 2023 / ISSN 1857-4122

Educational Opportunities in Correctional Facilities: Prospects of Distance Learning

Oportunități educaționale în unitățile de corecție: perspective de învățământ la distanță

DOI:https://doi.org/10.54481/sju.2023.1.07
CZU: 343.824

Pag. 98-103

Gheorghieva Svetlana
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 15 aprilie 2024


Rezumat

Correction and re–education of a convict in prisons is possible through the education system, where it is necessary to choose the appropriate technology and the most important is the auxiliary role of the computer in the learning process. Distance education, using the capabilities of information and communication technologies of education, provides a fundamentally new level of accessibility of education while maintaining its quality by creating a mobile educational environment and reducing unit costs per student in comparison with traditional systems. Both motivational and intellectual readiness of convicts for the learning process using IT are important conditions in the training process of convicts.

Reabilitarea și reintegrarea persoanelor condamnate în instituțiile penitenciare pot fi realizate prin intermediul sistemului educațional, unde este necesar să se aleagă o tehnologie adecvată, iar rolul principal îl joacă computerul în procesul de învățamint. Educația la distanță, folosind capacitățile tehnologiilor informaționale și de comunicare ale educației, oferă un nivel fundamental nou de accesibilitate a educației, menținându–i calitatea prin crearea unui mediu educațional mobil și reducerea costurilor per student în comparație cu sistemele tradiționale. Atât pregătirea motivațională, cât și cea intelectuală a persoanelor condamnate pentru procesul de învățare cu utilizarea tehnologiilor informaționale sunt condiții importante în procesul de educație al persoanelor condamnate.

Cuvinte-cheie
convicts, training in a place of deprivation of liberty, information technology, motivational readiness, intellectual readiness, distance education, social adaptation,

condamnați, instruire într–un loc de lipsire de libertate, tehnologia informaţiei, disponibilitate motivațională, disponibilitate intelectuală, educaţie la distanţă, adaptare socială