Managementul conflictelor şi exersarea modalitǎților de comportament antibullying înmediul şcolar conflict
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
148 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-07 15:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005:316.48+37.015.3 (1)
Management (1901)
Procese sociale. Dinamică socială (587)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4036)
SM ISO690:2012
ADĂSCĂLIŢEI, Andra-Mirabela. Managementul conflictelor şi exersarea modalitǎților de comportament antibullying înmediul şcolar conflict . In: Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare - 2024, 16 februarie 2024, Buzău. Buzău: Mini Print, 2024, pp. 114-119. ISBN 978-630-6637-04-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare - 2024 2024
Simpozionul "Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare"
Buzău, Moldova, 16 februarie 2024

Managementul conflictelor şi exersarea modalitǎților de comportament antibullying înmediul şcolar conflict

Management andpractice of anti-bullying behavior in the school environment

CZU: 005:316.48+37.015.3

Pag. 114-119

Adăscăliţei Andra-Mirabela
 
Școala Profesională Specială “Ion Pillat”, Dorohoi
 
 
Disponibil în IBN: 27 martie 2024


Rezumat

Articolul urmărește să exploreze diferitele aspecte ale managementului conflictelor și ale exersării comportamentelor antibullying în mediul școlar. Clarificarea conceptelor de conflict şi rezolvare a conflictelor, alături de contextualizarea problematicii formelor de manifestare a conflictelor în spațiul educațional devin elemente utile pentru identificarea și gestionarea conflictelor, precum și ȋn prevenirea și intervenția în cazurile de bullying. Totodată, este subliniat rolul crucial al profesorilor, părinților și comunității în promovarea unei culturi a respectului și a nonviolenței în școală. Prin aceste eforturi integrate, putem contribui la crearea unui mediu școlar sigur și incluziv, în care fiecare elev să se simtă valorizat și încurajat să-și atingă potențialul maxim.

The article aims to explore the different aspects of conflict management and the practice of anti-bullying behaviors in the school environment. The clarification of the concepts of conflict and conflict resolution, together with the contextualization of the problem of the forms of manifestation of conflicts in the educational space, become useful elements for the identification and management of conflicts, as well as in the prevention and intervention in cases of bullying. At the same time, the crucial role of teachers, parents and the community in promoting a culture of respect and nonviolence in the school is emphasized. Through these integrated efforts, we can help create a safe and inclusive school environment where every student feels valued and encouraged to reach their full potential.

Cuvinte-cheie
conflict, managementul conflictelor, rezolvarea conflictelor, bullying, violență,

conflict, conflict management, conflict resolution, bullying, violence