Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1381 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-04-22 01:17 |
SM ISO690:2012 ВЫРТОСУ, Стела. Bзаимосвязь индивидуально-психологических особенностей работников структуры сетевого маркетинга с эффективностью продаж и карьерным ростом
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2011, nr. 9(49), pp. 162-167. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(49) / 2011 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 162-167 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezent, cele mai multe structuri de marketing în reţea se confruntă cu faptul că se atestă un aflux mare de oameni noi. Acest sistem de afaceri nu poate utiliza eficient potenţialul angajaţilor săi la recrutarea de personal, ceea ce duce la o eficienţă scăzută a lucrătorului şi la creşterea insatisfacţiei lui. Prin urmare, o problemă actuală în marketingul de reţea
o constitue modul în care pot fi utilizate corect şi cu o productivitate mai mare particularităţile individual-psihologice
ale angajatului în beneficiul său şi al companiei. Scopul cercetării noastre a fost de a determina interrelaţia dintre particularităţile individual-psihologice ale lucrătorului
structurii de marketing în reţea, eficienţa vânzărilor sale şi dezvoltarea carierei. Datele obţinute pot fi utile pentru selectarea corectă a persoanelor pentru acest tip de afacere; pentru formularea programelor individuale motivaţionale; pentru ridicarea nivelului de vânzări şi creşterea profesională a angajatului; pentru evaluarea obiectivă a potenţalului intrinsec al distribuitorului; pentru utilizarea raţională a timpului şi a efortului la învăţarea noilor distribuitori. |
||||||
|