Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
164 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-15 21:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.48:005.9:373.2 (3) |
Procese sociale. Dinamică socială (585) |
Tipuri de management (318) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 PETREA, Mioara-Daniela, GUŢU, Vladimir. Rolul managerului în soluţionarea conflictelor în instituţia şcolară. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2024, nr. 9(169), pp. 155-159. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_22 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(169) / 2024 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_22 | ||||||
CZU: 316.48:005.9:373.2 | ||||||
Pag. 155-159 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol prezintă rolul managerului, precum şi importanţa acestuia în soluţionarea conflictelor apărute între actorii din instituţia de învăţământ. Sunt prezentate modalităţile prin care un manager ajută cadrele didactice să aibă o conduită normală şi responsabilă, sunt prezentate strategii de soluţionare a acestora prin parteneriate, mediere, evaluarea activităţilor de gestionare a conflictelor. În articol sunt prezentate strategii de soluţionare a conflictelor şi exemple de stiluri abordate de managerul instituţiei de învăţământ. |
||||||
Cuvinte-cheie manager, instituţie de învăţământ, conflicte, cadre didactice, mediere, manager, educational institution, conflicts, teaching staff, mediation |
||||||
|