Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
160 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-13 20:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.7.091:316.772.4 (1) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (216) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (799) |
SM ISO690:2012 BUTNARI, Nadejda. Feedback-ul constructiv – factor de eficientizare a procesului de instruire la adulțI. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2024, nr. 9(169), pp. 42-46. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_07 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | |||||||
Numărul 9(169) / 2024 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_07 | |||||||
CZU: 374.7.091:316.772.4 | |||||||
Pag. 42-46 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Feedback-ul constructiv reprezintă o modalitate importantă de a sprijini învățarea și dezvoltarea în instruirea adulților. Oferirea de feedback constructiv se referă la crearea de către formator a contextelor educaţionale interactive, prin consolidarea sau modificarea comportamentelor cursanților reieșind din nevoile lor. În acest context, este important ca formatorul să ofere feedback constructiv în activitatea de formare pentru a maximiza beneficiile instruirii și a ajuta participanții adulți să-și ati ngă obiectivele propuse. În prezentul articol sunt reflectate un șir de strategii de oferire a feedback-ului constructiv în contextul instruirii adulților și anume: formularea unui mesaj relevant pentru o anumită activitate și pentru obiectivele de instruire, utilizarea unui limbaj clar și precis, oferirea de feedback specific și detaliat, oferirea de feedback obiectiv și focalizarea pe comportament sau performanță, nu pe persoana în sine. Astfel, utilizarea acestor strategii generează un design educațional prietenos, orientat spre îmbunătățirea performanțelor și dezvoltarea personală și profesională la adulți în procesul de instruire. |
|||||||
Cuvinte-cheie feedback constructiv, factor, eficientizare, proces de instruire, strategii, adulţi, constructive feedback, factor, streamlining, training process, Strategies, adults |
|||||||
|