Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
185 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 23:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.7.091 (4) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (216) |
SM ISO690:2012 BUTNARI, Nadejda, BÎRNAZ, Nina. Mediu de învățare pozitiv – imperativ în instruirea adulților. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2024, nr. 9(169), pp. 35-41. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_06 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | |||||||
Numărul 9(169) / 2024 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_06 | |||||||
CZU: 374.7.091 | |||||||
Pag. 35-41 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Mediul de învățare are o importanță primordială în crearea unui climat favorabil procesului de instruire corespunzător particularităților de vârstă și interesului educabililor. Organizarea unui mediu de învățare pozitiv în procesul de instruire a adulților, presupune configurarea unor factori specifici instruirii adulților, orientați spre satisfacerea nevoilor acestei categorii de cursanți, determinând astfel succesul și dezvoltarea personală și profesională a acestora. În prezentul articol evidențiem un context trifactorial al mediului de învățare, valorificarea căruia generează un cadru pozitiv în instruirea adulților și anume: profilul formatorului, relaționarea interpersonală și particularitățile spațiului de instruire. Acest context trifactorial reflectă anumite valori și abilități profesionale ale formatorului care condiționează desfășurarea instruirii adulților într-un mediu de învățare eficient menit să sprijine obiectivele de instruire și implicarea activă a cursanților. |
|||||||
Cuvinte-cheie mediu de învățare, adulţi, cadru trifactorial, formator, relaționare interpersonală, spațiu de instruire, learning environment, adults, trifactor framework, trainer, interpersonal relationship, training environment |
|||||||
|