Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
148 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-15 14:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.043.2-056:373.018.46-051(4) (1) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (256) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 MIȘCALENCU, Mădălina. Formarea continuă a cadrelor didactice din perspectiva educației incluzive la nivel european: modele și particularități. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2024, nr. 9(169), pp. 30-34. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_05 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(169) / 2024 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_05 | ||||||
CZU: 37.043.2-056:373.018.46-051(4) | ||||||
Pag. 30-34 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Formarea profesională continuă a cadrelor didactice reprezintă un proces esențial în domeniul educației, cu impact direct asupra calității învățământului. În articol sunt prezentate câteva modele de formare profesională continuă a cadrelor didactice ce aparțin sistemelor educaționale din Italia, Spania, Marea Britanie, Danemarca și Germania. În aceste țări s-au produs schimbări majore în domeniul educației incluzive, ceea ce a determinat reorganizarea sistemelor de formare a cadrelor didactice. Studiul de față cuprinde informații despre factorii de decizie care determină nevoile de formare și planurile de formare pentru cadrele didactice, beneficiile oferite cadrelor didactice care participă la cursurile de formare, precum și măsuri de facilitare a participării profesorilor la aceste cursuri. |
||||||
Cuvinte-cheie formarea continuă a cadrelor didactice, programe de formare continuă a cadrelor didactice, cursuri de formare continuă a cadrelor didactice, educaţia incluzivă, modele de formare continuă a cadrelor didactice, sistem de învățământ, nevoia de formare a cadrelor didactice, continuous training of teachers, programs of continuous training of teachers, courses of continuous training of teachers, inclusive education, models of continuous training of teachers, education system, the need for training of teachers |
||||||
|