Unele abordări ale managementului activităților comerciale ale întreprinderilor moderne
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
141 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 23:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.1 (836)
Probleme generale ale comerțului. Piața (823)
SM ISO690:2012
SOROKA, Larisa, EVSEEVA, Dina. Unele abordări ale managementului activităților comerciale ale întreprinderilor moderne. In: Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации, 28 decembrie 2023, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Tipografia "A & V Poligraf", 2023, Ediția 9, pp. 24-28. ISBN 978-9975-83-277-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации
Ediția 9, 2023
Conferința "Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации"
Comrat, Moldova, 28 decembrie 2023

Unele abordări ale managementului activităților comerciale ale întreprinderilor moderne

CZU: 339.1

Pag. 24-28

Soroka Larisa, Evseeva Dina
 
Universitatea Umanistă de Stat din Ismail
 
 
Disponibil în IBN: 24 ianuarie 2024


Rezumat

Articolul examinează esența și scopul activității comerciale a întreprinderilor în condițiile de management al pieței. A fost clarificat impactul activității comerciale asupra eficienței procesului de afaceri atât la nivel macro, cât și la nivel de întreprindere. Se subliniază că eficacitatea activității comerciale a întreprinderii depinde de organizarea eficientă a sistemului de management al entității comerciale. S-a format un mecanism de gestionare a activității comerciale și s-au determinat componentele acestuia. Sunt definite principiile de bază ale managementului activității comerciale.

The article examines the essence and purpose of the commercial activity of enterprises in market conditions of management. The impact of commercial activity on the efficiency of the business process both at the macro level and at the enterprise level has been clarified. It is emphasized that the effectiveness of the commercial activity of the enterprise depends on the effective organization of the management system of the business entity. A mechanism for managing commercial activity was formed and its components were determined. The basic principles of commercial activity management are defined.

Cuvinte-cheie
comerţ, activitate comercială, conducerea activitatii comerciale a intreprinderilor, mecanism de conducere a activitatii comerciale, componente ale mecanismului de conducere a activitatii comerciale, principii de conducere a activitatii comerciale,

commerce, commercial activity, management of commercial activity of enterprises, mechanism of management of commercial activity, components of the mechanism of management of commercial activity, principles of management of commercial activity