Aspecte psihopedagogice ale procesului de învăţare eficientă a matematicii în liceu
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1164 43
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 11:32
SM ISO690:2012
BRĂDULEAC, Iraida. Aspecte psihopedagogice ale procesului de învăţare eficientă a matematicii în liceu . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2010, nr. 5(35), pp. 260-262. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(35) / 2010 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Aspecte psihopedagogice ale procesului de învăţare eficientă a matematicii în liceu

Pag. 260-262

Brăduleac Iraida
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

Psycho-pedagogical analysis of school work in mathematics identifies those capabilities that they must form the students to successfully adapt the school environment. The positive changes in students mental structures and functions and personality and their structures are determined by effective learning.