Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
211 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-01 16:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.46-051:37.02 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
Probleme generale de didactică și metodică (1233) |
SM ISO690:2012 GOGOI, Elena. Dezvoltarea profesională a cadrelor didactice prin activități de mentorat . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2023, nr. 5(165), pp. 64-68. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.59295/sum5(165)2023_11 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(165) / 2023 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.59295/sum5(165)2023_11 | ||||||
CZU: 37.018.46-051:37.02 | ||||||
Pag. 64-68 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dat fiind dinamismul societății, dar și a reformelor din sistemul educațional, personalul academic trebuie să se adapteze în timp record pentru a face față imperativelor acestora. Procesul de predare în care sunt antrenate cadrele didactice necesită actualizare, accelerare și consolidare. În acest context, constatăm că parteneriatele de învățare devin tot mai prezente în mediul academic, mentoratul fiind recunoscut drept unul din cele mai răspândite. Astfel, mentoratul, fiind ancorat în programele de formare profesională devine un instrument orientat spre dezvoltarea carierei didactice. Scopul studiului dat rezidă în identificarea și configurarea ariei comportamentale a mentorului în învățământul superior. Modelul identificat va contribui la consolidarea competențelor profesionale și sporirea calității procesului educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie arie comportamentală, mentorat, mentor, mentorabil, accelerare, consolidare, context, relaționare, behavioral framework, mentoring, mentor, mentee, acceleration, Consolidation, context, relationship |
||||||
|