Articolul precedent |
Articolul urmator |
142 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376:37.034 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (646) |
SM ISO690:2012 ЗАДАЙНОВА, Любовь, БАСИСТЫЙ, Наталья. Особенности формирования нравственных отношений в инклюзивном классе начальной школы. In: Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive, Ed. Ediţia a VIII-a, 1 decembrie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediţia a VIII-a, pp. 115-118. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive Ediţia a VIII-a, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive" Ediţia a VIII-a, Bălți, Moldova, 1 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376:37.034 | ||||||
Pag. 115-118 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul discută problema formării relațiilor morale în clasa unei școli elementare incluzive. Pe baza cercetărilor moderne sunt arătate relevanța acestei probleme și necesitatea muncii intenționate a profesorului în această direcție. Sunt determinate condițiile psihologice și pedagogice pentru eficacitatea acestui proces, rolul celui mai apropiat mediu social al unui copil cu nevoi educaționale speciale. |
||||||
Cuvinte-cheie elevii cu cerinţe educaţionale speciale, relaţiile morale într-o clasă incluzivă, impactul caracteristicilor elevilor cu CES asupra percepţiei acestora de către elevii sănătoşi, students with special educational needs, moral relations in an inclusive class, the impact of the characteristics of students with SEN on their perception by healthy |
||||||
|