Особенности формирования нравственных отношений в инклюзивном классе начальной школы
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
142 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376:37.034 (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (646)
SM ISO690:2012
ЗАДАЙНОВА, Любовь, БАСИСТЫЙ, Наталья. Особенности формирования нравственных отношений в инклюзивном классе начальной школы. In: Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive, Ed. Ediţia a VIII-a, 1 decembrie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediţia a VIII-a, pp. 115-118.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive
Ediţia a VIII-a, 2022
Conferința "Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive"
Ediţia a VIII-a, Bălți, Moldova, 1 decembrie 2022

Особенности формирования нравственных отношений в инклюзивном классе начальной школы

Features of forming moral relationships in an inclusive elementary school class

CZU: 376:37.034

Pag. 115-118

Задайнова Любовь1, Басистый Наталья2
 
1 Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо",
2 Colegiul Pedagogic „Ion Creangă” din Bălți
 
 
Disponibil în IBN: 17 iulie 2023


Rezumat

Articolul discută problema formării relațiilor morale în clasa unei școli elementare incluzive. Pe baza cercetărilor moderne sunt arătate relevanța acestei probleme și necesitatea muncii intenționate a profesorului în această direcție. Sunt determinate condițiile psihologice și pedagogice pentru eficacitatea acestui proces, rolul celui mai apropiat mediu social al unui copil cu nevoi educaționale speciale.

The article deals with the problem of the formation of moral relations in the inclusive class of elementary school. On the basis of modern research, the relevance of this problem and the need for purposeful work of the teacher in this direction are shown. The psychological and pedagogical conditions for the effectiveness of this process, the role of the closest social environment of a child with special educational needs are determined.

Cuvinte-cheie
elevii cu cerinţe educaţionale speciale, relaţiile morale într-o clasă incluzivă, impactul caracteristicilor elevilor cu CES asupra percepţiei acestora de către elevii sănătoşi,

students with special educational needs, moral relations in an inclusive class, the impact of the characteristics of students with SEN on their perception by healthy