Stimularea motivaţiei învățării prin dezvoltarea teoriei inteligenţelor multiple
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
216 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-14 18:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (758)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033)
SM ISO690:2012
MELNIC, Tatiana. Stimularea motivaţiei învățării prin dezvoltarea teoriei inteligenţelor multiple. In: Limba Română , 2023, nr. 5-6(283-284), pp. 132-139. ISSN 0235-9111.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Limba Română
Numărul 5-6(283-284) / 2023 / ISSN 0235-9111

Stimularea motivaţiei învățării prin dezvoltarea teoriei inteligenţelor multiple

Stimulating motivation through the developing the theory of multiple intelligences

CZU: 37.015.3

Pag. 132-139

Melnic Tatiana
 
Liceul de Creativitate şi Inventică „Prometeu-Prim”
 
 
Disponibil în IBN: 5 iulie 2023


Rezumat

The article reviews the contemporary didactic methods, mentioning the instructive-educational activities. The author refers to the perspectives of how to train students based on multiple intelligences, a method that stimulates their potential for thinking and action, determines their involvement in the didactic activity.

Cuvinte-cheie
contemporary psychology, active learning, Howard Gardner, discursive paintings, literary experiment, multiple intelligences