Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
280 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 08:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.091 (42) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 GOLUBIŢCHI, Silvia. Aspecte metodologice ale învățării textului multimodal în clasele primare . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 2-3(138-139), pp. 51-54. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7974409 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(138-139) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7974409 | ||||||
CZU: 373.3.091 | ||||||
Pag. 51-54 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Mijloacele multimedia au un impact puternic asupra elevilor. Textele multimodale sunt o modalitate de utilizare a tehnologiilor informaționale în clasele primare, care combină două sau mai multe sisteme semiotice – lingvistic, vizual, audio, gestual, spațial – și conțin mai multe moduri de reprezentare a realității, care pot ajunge mult mai uşor şi eficient la receptor. Textul multimodal evidențiază schimbări atât la nivelul conținuturilor, cât și al strategiilor didactice, al finalităților. Lectura acestuia presupune înțelegere, receptare, interpretare, reflectare, evaluare, iar elaborarea lui respectă trei etape: pre-redactare, redactare, post-redactare. |
||||||
Cuvinte-cheie text multimodal, tipuri de texte mutimodale, receptarea textelor multimodale, producerea textelor mutimodale, multimodal text, types of multimodal texts, reception of multimodal texts, production of multimodal texts |
||||||
|