A Profile of the Teacher Working with Students at Risk
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
148 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (501)
Organizarea instruirii (552)
SM ISO690:2012
KAKOON, Katy. A Profile of the Teacher Working with Students at Risk . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 2-3(138-139), pp. 18-20. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7974455
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(138-139) / 2023 / ISSN 1810-6455

A Profile of the Teacher Working with Students at Risk

Profilul profesorului care lucrează cu elevii aflați în situații de risc

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7974455
CZU: 37.091

Pag. 18-20

Kakoon Katy
 
"Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 6 iunie 2023


Rezumat

The article addresses the issues of the teacher’s profile working with students at risk. The expectations from such teachers are enormous. One of the basic presumptions is that the educational characters at school have abilities and must be most significant in building up emotional stability and decreasing anxiety and dangers for students at risk. Accordingly, the teacher is expected to present an educational character that goes beyond his traditional role as an imparter of knowledge; the teacher has a personal educational side. The teacher’s ability to relate personally with the pupil is of great importance so that the pupil will learn to interact in the world – both socially and within the family. All these aspects create a background for practical interventions.

Articolul abordează profilul profesorului care lucrează cu elevii aflați în situații de risc. Așteptările de la asemenea profesori sunt enorme. Una dintre prezumțiile de bază este că actorii educaționali din școală posedă abilități și capacități pentru constituirea stabilității emoționale și diminuarea anxietății și a pericolelor pentru elevii aflați în situații de risc. În consecință, se așteaptă ca profesorul să prezinte un caracter educațional care depășește rolul tradițional de furnizor de cunoștințe; profesorul are o latură educativă personală. Capacitatea profesorului de a relaționa personal cu elevul este de mare importanță, astfel încât elevul să învețe să interacționeze în lumea înconjurătoare – atât în plan social, cât și în familie. Toate aceste aspecte creează fundalul intervențiilor practice.

Cuvinte-cheie
teacher’s profile, new paradigm, students at risk, education,

profilul profesorului, noua paradigmă, elevi în situații de risc, educaţie