Rolul inteligenței emoționale a cadrelor didactice în realizarea educației incluzive
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
293 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-22 19:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[159.942.2:37.091]:376.112.4 (1)
Psihologie (3483)
Organizarea instruirii (552)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (646)
SM ISO690:2012
PLEŞCA, Maria. Rolul inteligenței emoționale a cadrelor didactice în realizarea educației incluzive. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 256-262. ISBN 978-9975-46-732-2..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :"
1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022

Rolul inteligenței emoționale a cadrelor didactice în realizarea educației incluzive

CZU: [159.942.2:37.091]:376.112.4

Pag. 256-262

Pleşca Maria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2023


Rezumat

În articol este abordată problema rolului influenței emoționale în formarea psihologică a cadrelor didactice ce vor activa în condiții de educație incluzivă. Actualitatea acestei probleme este facilitată de cerințe moderne noi pentru formarea profesională a viitorului profesor, precum și schimbările inovatoare în domeniul instructiv-educațional. Dezvoltarea inteligenței emoționale a viitorilor profesioniști este o modalitate posibilă de formare psihologică și a pregătirii profesionale a viitorilor profesori.

The article addresses the issue of emotional influence in the psychological training of teachers who will work in inclusive education. The actuality of this problem is facilitated by new modern requirements for the professional training of the future teacher, as well as innovative changes in the instructional-educational field. The development of emotional intelligence of future professionals is a possible way of psychological training and professional training of future teachers.

Cuvinte-cheie
Inteligenţa emoţională, cadre didactice, educație incluzivă, formare psihologică, activitate pedagogică.,

emotional intelligence, teaching staff, inclusive education, psychological training, pedagogical activity